Повернення або обмін товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості
КСД проводить обмін товарів неналежної якості у відповідності зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача». У разі виявлення явних та прихованих недоліків товару, отриманого поштою, необхідно:
- оформити заяву з детальним зазначенням дефекту товару, який повертаєте;
- додати копію документа, що посвідчує особу;
- додати (якщо є така можливість) касовий чек, копію квитанції післяплати або чек проведеної операції онлайн-оплати;
- відправити посилку до КСД:
а/с «95», Київ, індекс 05300
Одержувач: ДП "КК "КЛУБ СІМЕЙНОГО ДОЗВІЛЛЯ", ЄДРПОУ 43340974 (Обов’язково вказати оператору на пошті, Юридична особа), тел. 0931704493
Оформіть відправлення без післяплати, з оголошеною вартістю 100 грн і обов’язково виберіть послугу «Укрпошта Стандарт».
У такий спосіб повернення товару буде здійснено за рахунок КСД.
У разі, якщо КСД не зможе обміняти товар на аналогічний якісний через його відсутність на складі, вартість поверненого товару буде відшкодована поштовим переказом на вашу адресу. Обмін товару або повернення сплаченої за товар суми буде проведено протягом 7 днів з моменту отримання КСД товару і заяви.
Повернення товару НАЛЕЖНОЇ якості
Повернення товарів належної якості здійснюється відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» і можливий у разі, якщо збережено товарний вигляд (упаковка, пломби, ярлики та ін.), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару.
Ви маєте право повернути придбаний в КСД товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не враховуючи дня покупки, у разі, якщо товар не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією.
Ви маєте право отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару. Повернення грошей здійснюється поштовим переказом на ваше ім’я за вказаною вами адресою. У разі відмови від товару, який є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.
Поверненню не підлягають товари належної якості, зазначені в Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172. (друкована продукція, аудіо та відеоносії інформації).
У разі повернення товару належної якості, додаткові витрати на пересилку товару до КСД покупцю не відшкодовуються.
Повернення товару НАЛЕЖНОЇ якості
Для повернення товару належної якості у разі, якщо товар (але не книжки і диски) не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією, необхідно:
- оформити заяву на повернення товару належної якості, вказавши причину повернення. Також необхідно додати копію документа, що посвідчує особу;
- додати касовий чек (або копію квитанції про оплату посилки післяплатою). Відсутність у вас касового чека або іншого документа, що засвідчує факт і умови покупки товару, не є підставою для відмови в задоволенні ваших вимог. Однак ми залишаємо за собою право перевірити факт придбання товару, що повертається до КСД;
- відправити на адресу КСД товар в оригінальній упаковці, збереженій в незмінному стані (в разі повернення аудіо-, відеоносіїв — запаковані), і перераховані вище документи посилкою без післяплати і оголошення вартості (з мінімальною оголошеною вартістю).
Розгляд вашої заяви і повернення коштів за цей товар здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання товару та заяви.
Повернення та обмін товару НАЛЕЖНОЇ або НЕНАЛЕЖНОЇ якості, якщо ви придбали його в магазині
КСД проводить обмін товарів неналежної якості згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача». Для процедури повернення або обміну при собі необхідно мати документ, що засвідчує особу, і чек на покупку. Повернення товару належної або неналежної якості здійснюється тільки в тому магазині, де було куплено товар.
Ви отримали замовлення не в повному обсязі
У разі відсутності деяких товарів у вашому замовленні, КСД висилає замовлення в неповному обсязі, щоб не затримувати його виконання. Відсутні товари відправляються додаткової посилкою, у разі надходження. Витрати на пакування та пересилання товарів, що висилаються додатковою посилкою, КСД бере на себе.
Якщо ви отримали посилку, яка не співпадає із вашим замовленням
До посилки завжди додається перелік відправлених вам товарів і додаткових матеріалів. Під час отримання посилки звірте доданий перелік і склад отриманої посилки. У разі порушення цілісності упаковки або невідповідності ваги, ви маєте право вимагати розкриття посилки, звірки відповідності вкладення в посилку з доданим до посилки переліком товарів та оформлення відповідного акту. Якщо при розкритті посилки ви виявили невідповідність фактичного вкладення переліку, який вказано в бланку післяплати, КСД гарантує безкоштовну заміну помилково вкладеного або відправку відсутнього товару.
У разі, якщо в посилці із замовленням замість замовленого товару ви виявили інший товар:
- оформити заяву доданого зразка, вказавши відомості про замовлення та додавши копію документа, що посвідчує особу;
- вислати «помилковий» товар, заяву і копію документа, що посвідчує особу до КСД:
а/с «95», Київ, індекс 05300 Одержувач: ДП "КК "КЛУБ СІМЕЙНОГО ДОЗВІЛЛЯ", ЄДРПОУ 43340974 (Обов’язково вказати оператору на пошті, Юридична особа), тел. 0931704493. Оформіть відправлення без післяплати, з оголошеною вартістю 100 грн і обов’язково виберіть послугу «Укрпошта Стандарт».
Після отримання КСД помилково відправленого вам товару, ми в найкоротші терміни відправимо вам заміну безкоштовно.
З будь-яких непорозумінь, пов’язаних із виконанням вашого замовлення, звертайтеся до довідкової служби КСД.